Is it too late now to say sorry?

09:26

Hej
Przychodzę z głową pełną pomysłów!
TBH? Teraz jest zima (czyt. wiosna) i nie wiadomo co ze sobą zrobić.
I trzeba wziąć się za siebie. Od nowego roku zacznę różne serie tematyczne i będę pisać systematycznie !!!
Jednak dzisiaj przychodzę do Was z zdjęciami z wczorajszej 'sesji' (28.12)
Tu macie pomysł na zimowo-wiosenną kreację. Sprawdziła się w 100%. Było elegancko, lekko, ale nie za lekko ;) i przede wszystkim wygodnie. Ważne aby być ubranym (w to co się lubi), a nie być przebranym (w to co modne ale niekoniecznie wygodne albo w naszym guście).




Kurtka - C&A  Narzuta - Bershka  Sukienka - Atmosphere
Szalik - Orsay   Buty -  Rainbow

Instagram             Ask             Snapchat : xnorexx

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Super, jak zawsze ❤
    Zapraszam do mnie 🙌

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, śliczne zdjęcia :) zaobserwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesja,zdjęcia .Ja korzystając z grudniowej wiosny zaczęłam biegać :)Obserwuję :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna wiosna tej zimy. Jak ja nienawidzę Polskiej Zimy . Temepratura mocno poniżej zera, ale ani grama śniegu nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i przepiękne zdjęcia :) ♥ Zgadzam się z tym w 100%, żeby ubierać się w to co się lubi =D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i stylizacja
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, też zazwyczaj stawiam na wygodę :)

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, co ja bym dała, żeby zrobić sobie sesje w takim miejscu! Cudownie :) wygladasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe