BLOGMAS - Christmas presents

11:29

Cześć!
Dawno nie udzielałam się ze względu  na szkołę, ale nieważne teraz już jestem. Tadaaaam =)
Zaczynam serią nieco świąteczną, więc zapraszam.
Wiele z Was nie ma pomysłu na prezenty dla najbliższych lub drugiej połówki i tu macie moje propozycje !
Zwykle gdy związek jest "nowy", ale nie tylko mamy problem z tym co kupić,
a to przecież mega ważne!
 Tu macie dość tani pomysł na taki prezent !


 
NA TEJ STRONIE JEST ICH WIĘCEJ http://fesswybitnie.com/index.php
 
Cóż mamom też niełatwo doradzić, więc polecam kubek ale nie zwykły kubek tylko zrobiony przez Was !
Pójdźcie do studia fotograficznego i zamówcie zdjęcie na kubku.
Również możecie czarnym pisakiem 'Sharpie' napisać coś na kubku, a później wsadzić to do piekarnika na 30 min w 300°C i gotowe.
Taki prezent robiony przez Was spodoba się chyba najbardziej !
 
Mam coś również dla Babci i Dziadka !
Z tego co wiem, starsze osoby lubią wracać do przeszłości.
Więc robiąc kolaż z zdjęciami waszych rodziców z młodości lub Waszych na pewno wywoła uśmiech na buzi ! Wywołajcie je i wsadźcie do pięknej ramki !
 
NASTĘPNY BLOGMAS BĘDZIE JESZCZE W TYM TYGODNIU MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOGŁAM, PA !
 
Interesuje Cię to co robię gdy nie piszę postów?
Odwiedź mojego snapchata
XNOREXX
 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. pomogłaś mi bo nie wiedziałam co kupić mojemu chłopakowi ! :D dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje, zainspirowałaś mnie do paru prezentów :)

    świąteczna seria u mnie :
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Chyba sama spróboje i zrobie:) (mozesz dodać mnie na snapie xmixola zapraszam)
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na prezent. Jeżeli będę potrzebowała to z pewnością skorzystam :)
    http://julia-dreamland.blogspot.com/2015/12/powrot-co-u-mnie-swieta-sie-zblizaja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł.
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe