#1 Hejoo:)

12:35

Hejaa:) !
Jak wiecie albo i nie nazywam się Gabrysia.
Jestem z Podkarpacia, ale większość życia mieszkałam w Londynie.
    Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie.
Moimi głównymi tematami będzie fotografia oraz moda.
        Dopiero zaczynam moją ' karierę ' z blogiem - tak, że będę starała się ulepszać moje posty:*
                             Mam nadzieje że się dogadamy ! :D
                                                       Tu mnie znajdziecie :)


                  Facebook [klik]    Ask [klik]      Instagram [klik]     Snapchat -> Xnorexx

                                                Wpadnijcie tu jeszcze !:)


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ciekawie się zapowiada :)
    Na pewno tu jeszcze zajrzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będe zaglądać 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdro z Selenators ♥ Zapraszam Cię też na mojego bloga ☺ Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentujesz. Powodzenia :*
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy w blogosferze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)

    Zapraszam! Miłej Niedzieli życzę! :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się wygląd Twojego bloga!
    Świetny *.*
    Dodaję do obserwowanych, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/09/29-honey-oh-sugar-sugar-you-are-my.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie. Powodzenia! :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno jeszcze nie raz tutaj zajrzę !
    Ładne zdjęcia ! ;)
    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Życzę Ci powodzenia!
    Mój blog: lazoviia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne wlosy :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać :)
    www.similarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe